1. Microsoft Small Business Server
a) Planowanie, implementacja i utrzymanie środowiska Microsoft Small Business Server.
b) Konfiguracja zdalnego dostępu do sieci przy użyciu bezpiecznych certyfikatów.
c) Konfiguracja wewnętrznych witryn w oparciu o MOSS, pełniących rolę portalu Self-Service, tj. wnioski urlopowe, itp.
d) Konfiguracja systemu automatycznych podpisów w korporacyjnych mailach.
e) Implementacja mechanizmów antyspamu w oparciu o rozwiązania Symantec.
f) Wdrożenie dostępu do sieci z mobilnych urządzeń: iPad, iPhone, BlackBerry.
2. Microsoft System Center Configuration Manager
a) Planowanie, wdrożenie i implementacja środowiska Microsoft System Center Configuration Manager dla 16 tys. komputerów i serwerów.
b) Opracowanie i wdrożenie standardów korporacyjnych opartych na systemach operacyjnych Windows XP i Windows 7 dla kilkunastu firm w kraju i za granicą.
c) Zbudowanie zaawansowanego systemu raportowania dla biznesu o aktualnym stanie środowiska w całej organizacji.
3. Microsoft Lync
a) Planowanie, wdrożenie i implementacja środowiska Microsoft Lync dla kilku tysięcy użytkowników w kraju i za granicą.
b) Integracja systemu z istniejącą infrastrukturą telefonii VoIP oraz systemem wideokonferencyjnym
c) Konfiguracja systemu do zastosowań IVR, Response Group.
d) Konfiguracja indywidualnych wirtualnych pokoi tele i wideo konferencyjnych z możliwością pracy grupowej.
4. Symantec Endpoint Protection
a) Planowanie, wdrożenie i implementacja środowiska Symantec Endpoint Protection dla 16 tys. komputerów i serwerów (w tym w środowiskach zamkniętych typu ABB, DCS).
b) Zbudowanie mechanizmu monitoringu i notyfikacji.
c) Integracja z systemami typu Incydent Manager.
5. Platforma mobilna
a) Planowanie, wdrożenie i implementacja środowiska BlackBerry Enterprise Server dla Microsoft Exchange dla 4 oddzielnych domen BlackBerry.
b) Uruchomienie mechanizmów monitoringu i powiadomień mailowych.
c) Integracja systemu BlackBerry z korporacyjnym komunikatorem Microsoft Lync.
d) Planowanie, wdrożenie i implementacja środowiska zarządzania urządzeniami przenośnymi (iPad, iPhone, Android, etc.).
e) Integracja urządzeń przenośnych z korporacyjnmi rozwiązaniami (np. poczta).